HTML

IT Life - Debrecen - mert van bm...

Debrecen, IK, esemeny, happening, mitomen

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • Crystal: aha, tényleg nagyon van linuxra digsby... @Lost Lont sztem ilyet a pidgin is tud (2009.10.30. 14:36) Nah gyerekek! Twitter-elunk vagy hogy mondjak :D
  • Lilaló: Az egy kurva jó póló, és ami bevált, azon miért változtassunk? Meg amúgy is hegyalja legalja, nem ... (2009.09.16. 16:49) Hegyalja beszámoló, by Dani :)
  • Denahi: Jön is bmeg. :) én írom csak ezzel is mint mindennel elvagyok maradva. sorry (2009.09.12. 15:48) DeIk @ Hegyalja, hamarosan :)
  • Denahi: Jó volt. Igaz a RockTóról annyit tok mondani ,hogy volt :D Utána szokásos kikötő. Minden meg volt ... (2009.06.21. 13:13) RockTó - Jó volt?
  • Crystal: nem biztos h tudok menni :\ valség suxx összeszedtem a pdf-eket amik nekem megvannak valségből ha ... (2009.06.10. 11:50) IT Meeting - VÁLTOZÁS!

Linkblog

Nah gyerekek! Twitter-elunk vagy hogy mondjak :D

2009.10.19. 20:09 neolamb

Sziasztok! Az itlounge elerheto twitteren, hogy ne legyen az, hogy enm szoltunk valakinek hogy ki hova megy, ezert kernelek titeket, hogy regeljetek twitterre,  majd szoljatok nekem hogy followoljalak titeket az itlounge-al. 

A lényeg, hogy ha van valami akkor felrakjuk, ha beakarsz lepni akkor:

twitter.com/itlounge és login user: itlounge pass: lószart mondom el

ha sajatod van mint pl nekem twitter.com/neolamb akkor meg szolj es hozzadunk az itloungehoz és ekkor hogy lasd mit csinalni mindenki ezt ajanlom:

 

http://www.digsby.com tolts le tedd fel loginolj be es have fun

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://itlounge.blog.hu/api/trackback/id/tr351461522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lost Lont 2009.10.20. 01:01:30

Zwitter, zwitter! :D Amúgy ittasan helyesebben írok magyarul, mint egyesek!
Amúgy, wow, na van egy ok, hogy regeljek, majd utána nézünk, sok sikert, jó sörsátrakat!

Lost Lont 2009.10.20. 09:43:54

Basszus, amúgy ilyet vártam már, mint ez a digsby: több IM típus kezelése egy partnerlistán.

Crystal · http://crystal.progtut.net 2009.10.30. 14:36:30

aha, tényleg nagyon van linuxra digsby...
@Lost Lont sztem ilyet a pidgin is tud
süti beállítások módosítása